

моторно-двигателно развитие:
– седи с помощ около 30 мин.;
– обръща се от корем до гръб;
– може лесно да бъде изправено;
– може да противопоставя палеца на всеки отделен пръст;
– мести предметите от едната ръка в другата.
когнитивно развитие (познавателно):
– започва да играе;
– зрително проследява изчезващ предмет;
– различава познати предмети;
– може да разпознае цял предмет само по неговите отделни части;
– има 3 часова зрителна памет;
– изследва предметите като ги лапа или пипа;
– помни свои действия и ги имитира по-късно.
социално развитие:
– реагира различно на усмивки и сърдити физиономии;
– различава родителите и роднините си от останалите;
– имитира някои движения на другите;
– радва се, когато си играят с него.
комуникативно развитие (общуване):
– различава сърдит от приятелски глас;
– експериментира със звуковете;
– имитира някои звукове;
– реагира на името си;
– усмихва се и вокализира, когато се види в огледалото.
Последни коментари